duminică, 28 martie 2010

Respect

Initial ma pregatisem sa scriu o postare lunga si plictisitoare despre ziua pe care am petrecut-o stand in pat si uitandu-ma la inregistrari de acum doi ani ale meciurilor de wrestling. Dar m-am razgandit atunci cand Anne a venit acasa si a inceput sa injure in soapta o anumita tipa care o scotea din sarite.

Eu, cum sunt eu asa interesat de viata ei, am lasat-o in pace. Tranteste usa sufrageriei, mai mai sa rupa usa si se tranteste furioasa pe canapea. As fi intrebat-o ce o supara daca nu as fi stiut ca m-ar fi luat la bataie sau ca si-ar fi varsat nervii pe mine. Asadar, Anne a stat suparata timp de exact trei minute si patruzeci si cinci de secunde si apoi a furat telecomanda si a schimbat pe Disney Channel pentru ca vroia sa se uite la "Phineas and Ferb".

Mai tarziu, am aflat de ce era Anne asa suparata. De fapt, nici nu era suparata, era nervoasa pentru ca o anumita tipa, "mica, intepata si cu parul mare" dupa cum a descris-o draga mea prietena, a scos-o din sarite, si ea nu putea sa faca nimic pentru ca o rugase o tipa, parca Ana o chema si pe aia, sa nu se certe cu respectiva tipa intepata.

Nu-mi aduc aminte cu exactitate toate detaliile acelei conversatii, dar imi aduc precis aminte ca tipa intepata este genul ala de fata: "curva, nesimtita, cu prea mult tupeu, cu parul mare, mica, se crede regina universului, crizata, proasta care se crede desteapta, fututa si care necesita o bataie buna ".

Asa ca draga tipa "mica, intepata si cu parul mare" vreau sa-ti spun ca te respect! De fapt, nu prea... ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu