marți, 9 martie 2010

E atat de dulce ca ma dor cariile

Deci. Deci ma doare capul pentru ca nu prea am apucat noi sa dormim mult aseara ca am stat pana la 2 dimineata sa ne instalam naruto, pana la 6 dimineata sa ne jucam naruto, pana la 8 sa realizam ca este vineri si eu am latina, si e vai de viata mea. Apoi ne-a luat pana la 10 sa dezbatem a cui era vina si pana la 11 sa ne certam in cuvinte terminandu-se in "us". In concluzie? Se facuse 12 si eu inca nu am plecasem la scoala :D. Pun pariu ca va intrebati de ce. Ei bine mi-am dat seama ca eu am ochiul vanat si mama mi-a zis ca pot sa stau acasa.

Probabil acum radeti de mine si sunt sigura ca o sa spuneti ca sunt dusa cu pluta. Mdeah, nu o sa va contrazic. De ce as face-o? Este adevarat. Asa ca am stat eu frumusel acasa, m-am uitat la tenelovele ca sa fie o vineri mohorata autentica, desi cred ca dintr-un castron intreg de popcorn n-au ajuns in stomacul meu decat trei sau patru floricele, restul au fost aruncate spre ecranul televizorului, impreuna cu un set bonus de injuraturi.

Practic Ax m-a gasit in fata televizorului, dupa 7 ore, in acelasi loc, in aceleasi haine, uitandu-ma la acelasi program. Nu cred ca l-a uimit chiar asa tare dar cel putin s-a prefacut ca-i pasa. Asa ca m-a daramat de pe canapea si s-a asezat cu curul pe perna mea favorita si a schimbat pe wrestling. As putea sa va reproduc ce s-a intamplat dupa aceea dar ar fi de prisos si ma gandesc ca tot suntem in postul pastelui si nu-i frumos. Ideea este ca dupa 30 de minute de wrestling, mai ceva ca tipii de pe ecran, si inca 30 de minute de "complimente" a venit mama acasa si noi ca doi copii cuminti ce suntem ne-am trantit amandoi pe canapea si am dat drumul la AC/DC la maxim. Ca deh, razbunarea e dulce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu