joi, 22 octombrie 2009

Introducere

Deci, ar trebui sa incepem cu o introducere de genul ne numim Alexandru si Ana, avem x ani, si scriem acest blog din y motive. Ei bine ne scuzati dar asta nu este genul asta de introducere. Ne-am gandit ca daca tot ocupam un loc pe lista nesfarsita a blogurilor macar sa avem bunul simt sa va spunem cate ceva despre originile acestui blog.

L-am facut pentru ca n-aveam ce face si ne-a venit geniala idee sa va obosim pe voi cu porcariile care ne trec noua prin cap. Am mai avut bloguri, multe dintre care au fost inchise din motive diverse, dar pe acesta intentionam sa-l pastram pentru mult timp, sau nu. Probabil o sa ne razgandim noi in cateva luni.

Pentru ca nu prea ne omoram noi cu somnul si ne place sa ne belim ochii la calculator cel putin 12 ore pe zi, presupun ca vom scrie destul de des. Ne vom semna, in cazul in care chiar va intereseaza cine a scris porcaria respectiva. Noi nu credem. Vom vorbi despre diverse. Nu avem in minte un subiect anume deci cea ce vom scrie va fi primul lucru care va rasari in capsorul nostru. Ceea ce este bine sau rau. Va lasam pe voi sa decideti.

Tot ceea ce spunem poate fi interpretat in diferite moduri, pe noi sincer nu ne intereseaza. Veti intelege putine si va veti intreba cat de idioti putem fi pentru ca ne irosim timpul pentru asa ceva, dar pe noi sincer nu ne intereseaza. Cum am mentionat si mai sus, am facut acest blog pentru ca n-avem ce face, si pentru ca tre sa fim si noi in pas cu moda, ca acum de, toata lumea are blog.

Tragand o concluzie, am venit si noi aici ca sa va impartasim gandurile noastre. Sper sa reusim.

Semnat A&A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu