vineri, 30 octombrie 2009

Detentie

Pentru ca ma simt ciudat rau de tot astazi am de gand sa postez acest mic post in care inca nu m-am gandit despre ce sa vorbesc. Initial avusesem scris pe coperta caietului de matematica o intreaga filozofie in legatura cu idiotii care au inventat materia respectiva, dar mi-am dat seama, cand am ajuns acasa, ca caietul nu era al meu si am scris o ora intreaga degeaba.

Prin urmare ne aflam astazi aici, eu in fata calculatorului lipit de tastatura si voi cu ochi beliti la monitor, ca sa ma urmariti pe mine cum va spun ca aici se incheie postarea...

Haha, glumeam. Aici voi trebuia sa radeti de va pisati pe voi. N-ati ras? Mdeah, pacat. E vre-o 1 si ceva si nu prea imi arde de glume. Vroiam sa va descriu nitel ziua mea la scoala. Am intrat in belele mari astazi pentru ca m-a prins directoarea in baie cu tigara. Eu sincer nu inteleg de ce face atat scandal avand in vedere ca 98% din copii din liceu fumeaza. Da nuuu, ea insista sa ne pedepseasca cu "detentie" pentru ca ne savuram placerile.

Vreti sa stiti ce inseamna "detentia"? E cel mai ingrozitor lucru posibil. Tre sa stai dupa scoala cu directoarea sau o profa destul de idioata sa accepte sa isi petreaca o ora cu noi. Tre sa le asculti predicile nesfarsite din care intelegi si tu numai cuvintele de legatura pentru ca insista sa ne bage in ceata si sa foloseasca numai cuvinte pompoase de care noi saracii n-am auzit in viata noastra. In alte cuvinte te plictisesti de mori.

Azi in "detentie" m-au acompaniat alti dobitoci. Mai intai este Alin. Tipu e ciudat rau de tot. E imens si nu pare deloc sa fie intr-a unspea. L-a prins directoarea ca il batea pe unu. Nu ca respectivul nu si-ar fi meritat-o. Tre sa fi nebun sa te iei de tipu asta. E prost de bubuie. Se uitat la tine ca si cum ai avea antene de extraterestru si nu intelege ce vorbesti, decat daca este vorba despre mancare, fotbal sau gagici.

Pe de alta parte o avem pe Cristina. Nici macar nu stiu de ce e aici, tipa asta e prea tocilara pentru binele ei. Probabil a ajuns aici din propria dorinta de a sta cat mai aproape de Dexter. Jur ca tipa e obsedata de saracu copil care nu stie ce sa mai faca ca sa scape de ea.

Apoi il avem pe Dexter. Dragul meu amic care a ajuns in detentie pentru ca s-a luat la injuraturi cu femeia de servici si i-a zis sa nu se mai aplece ca atunci cand o face scoate si mortii din mormant. Nu inteleg de ce s-a simtit jignita. Probabil nu-i place adevarul.

Cam asta s-a intamplat in "detentie". Ne-am utiat cu totii uni la alti, neintelegand de ce idioata de profa de romana ne vorbeste despre sfarsitul lumii. Probabil s-a lovit la cap in pragul usii inainte sa intre aici. Eh, nu ca ne-ar durea. Mai bine ramanea acolo.

Semnat Axel\m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu